בחירת פונט ללוגו שלך חשובה מכיוון שהוא ייצג את זהות החברה.
עם זאת, יש הרבה גופנים לבחירה וזה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם יתאים לצרכים שלך בצורה הטובה ביותר.
ישנם מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון בבחירת גופן ללוגו שלך – גודל, צבע, סגנון או משקל.
באיזה סוג גופנים עליך להשתמש כדי לעצב את הלוגו החדש שלך?
אם אתה מחפש מראה מקצועי אך מודרני, עליך להשתמש בגופני sans serif כמו Arial, Helvetica או Verdana.
גופנים אלה כוללים קווים נקיים וצורות פשוטות שעובדות היטב עם לוגו בכל גודל.
אפשרות נוספת היא שימוש בפונטים serif כמו Garamond או Times New Roman שהם קלים יותר לעין ונוטים לעבוד היטב גם עם לוגואים בכל הגדלים.
השלב הראשון הוא להחליט על צורה כללית של הגופן. איזו צורה של פונט אתה רוצה? עָגוֹל? כתב יד?
ברגע שאתה מחליט על צורה, אז תחשוב איזה סגנון של אותיות יהיה הכי טוב עבורו.
האם אותיות עם עצות מעוגלות יראו טוב יותר מאשר אותיות זוויתיות?
בניית המותג שלך בעזרת בחירות הגופנים הנכונות
בחירת גופן יכולה ליצור את הלוגו שלך. חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו הקהל, המסר והתרבות של החברה.
הדבר העיקרי שיש לזכור הוא איזה מסר אתה רוצה להעביר? התשובה תעזור לך לבחור גופן המתקשר היטב את המסר הזה.
בחירת פונט יכולה להיות קשה, במיוחד אם אינך בטוח אילו גופנים מתאימים למסרים שלך.
ישנם אתרים וספרים רבים שיעזרו לך ללמוד כיצד פועלים גופנים שונים עבור חברות ותרבויות שונות.
ישנם מיליוני גופנים זמינים ברשת, אך מציאת הגופן המושלם המתאים לצרכיך יכולה להיות אתגר.