כאשר אתה בוחר גופנים לאתר שלך, ישנם סוגים רבים ושונים של גופנים לשיפור היבטים שונים של האסתטיקה החזותית בעיצוב מוצרי הגרפיקה לעסק.
במאמר זה אנסה לתת לך מספר טיפים, כיצד לבחור גופנים.
אם אינך בטוח, גופני ה- serif עקביים בגדלים קטנים
השתמש בגופן sans serif.
בעת עיצוב גלויה או הזמנה, עדיף לקחת בחשבון גופן בכתב יד ולשלב אותו עם serif או serif פשוט.
אם אתה רוצה להשתמש ביותר מגופן אחד למותג שלך
ודא שאתה בוחר גופנים שמתאימים זה לזה ושיש ניגודיות רבה ביניהם.
אם אתה ממשיך ממשיך לחפש גופנים מומלץ פשוט להשתמש בגופנים של גוגל,
גוגל מציעה מספר רב של גופנים בחינם, הם גם תאימים שילוב גופנים שונים.
בגלל המרקם השונה של הגופנים
אם אתה זקוק לגופן טוב עבור המותג שלך, תמצא מגוון רחב של אפשרויות זמינות בגופנים של גוגל, כמו גם גופנים רבים בחינם.
כדי לבחור את הגופנים הטובים ביותר עבור המותג שלך, כדאי שתחפש גופנים בעלי ניגודיות רבה, עליהם אדבר עוד בהמשך.
בעת בחירת גופן, עליכם לקחת בחשבון את הגודל, הצבע, הניגודיות וגורמים אחרים, כמו גם את השימוש בו במצב נתון.
חשוב גם לבחור גופן שמתורגם היטב לאתר הוורדפרס, בין אם הוא מתורגם לאנגלית, ספרדית, צרפתית, סינית, יפנית או לכל שפה אחרת.
כשמשלבים גופנים, הדבר מקל על ידי בחירת הגופנים השונים באופן ברור בחלקים שונים באתר האינטרנט שלך.
גופני Sans serif כמו Arial ו- Calibri נראים לעתים קרובות נקיים ופשוטים יותר ואין להם משיכות נוספות.
בחר גופן חד ומודגש מבלי להגזים בהעזה של הטקסט.
אם הזמן שלכם קצר ואתם ממש צריכים למצוא במהירות מספר גופנים, הפיתרון המושלם הוא להשתמש בגופנים מאותה משפחה.
ניתן למצוא את השילוב הטוב ביותר אם כל הגופנים הם באותה משפחה (למשל Helvetica).
גופני Serif הם שילוב בטוח בשימוש עם גופנים אחרים מאותה משפחה (למשל Helvetica)
אם אתה משתמש בגופן שתואם, זה גם שילוב בטוח יותר. Serif (ים) ו- sans – ser, לעומת זאת, הם לא תמיד השילוב הבטוח ביותר, במיוחד כאשר משתמשים בסוגים שונים של גופנים כגון נטוי, מודגש ונטוי.
גופן יצירתי ומיוחד, מופיע פעם אחת בכותרת
בעת בחירת גופן, במיוחד גופנים משניים, הקריאות וחדות הגופן תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות.
גופני Sans serif משמשים בעיקר כגופני תצוגה, אך הם פועלים גם כגופני טקסט.
גופנים קלים לקריאה על המסך, לכן הם נראים לעיתים קרובות באינטרנט.